Geoblog.pl    Rado    Podróże    jak daleko do Wrocławia?    Zmiany planow >>> Changing plans ...PL/ENG

Zmiany planow >>> Changing plans ...PL/ENG

Tajlandia, Bangkok

Z powrotem w Bangkoku.

Znowu nam się udało. Ulewy demolują południową Tajlandię, kilka dni po naszej ewakuacji, region Krabi dotyka klęska żywiołowa, w powodzi ginie kilkanaście osób, autostrady w kierunku Bangkoku są zalane, nieczynne, turyści znów zablokowani. Ale to-nie-my. My jesteśmy w naszym ulubionym hostelu „ETZzzz”, planujemy ostatnie kilka dni w Tajlandii. Miesiąc temu w zasadzie nie widzieliśmy miasta więc do odwiedzenia pozostały królewskie pałace, wycieczka po rzece oraz China Town. Charlyn spotyka się ze swoją kuzynką, która właśnie przyjechała do Tajlandii na bardzo długie wakacje.

Ups... Nie podzieliłem się z wami bardzo ważną informacja – zdecydowaliśmy z Charlyn, ze potrzebujemy diametralnej zmiany krajobrazu, zmiany planów, zmiany trasy. Nie mamy w tej chwili entuzjazmu i wystarczającej ekscytacji na Wietnam, Kambodżę i Laos. Dlatego tez decydujemy się na trochę droższą ale o wiele bardziej ekscytującą opcje: lecimy do Australii by łapać dobra pogodę, zanim na półkoli południowej zacznie się zima!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Back to Bangkok.

We are lucky once again. Torrential rains are demolishing south of Thailand. Few days after we left the region of Krabi town is struck by a natural disaster. Over a dozen people died in the mud slides and flooding, motorway to Bangkok is closed due to the floods, tourists are stuck in the south. But that's not us. We are back to our favourite ETZzzz hostel and plan our last few days in Thailand. During our last visit to the Thai capital we basically haven't seen any of the king's palaces, china town, we didn't go on the river cruise which is highly recommended. Charlyn is about to meet her cousin who is just visiting Thailand.

Yeah, I have great news to share – we decided to move to Australia as we need a change – big big change. We want to feel like at home a bit. And Australia seems to be closest home-like destination. Besides that we have friends there so should be fun. Vietnam, Cambodia, Laos, Malaysia and Indonesia will have to wait two months until we have enough of home and we feel like backpacking again:)

OK, see ya later in Perth!!!