Geoblog.pl    Rado    Podróże    jak daleko do Wrocławia?    Crazy monuments in Rzeszow

Crazy monuments in Rzeszow

Polska, Rzeszów

Ruszamy z kopyta !!!!!!!!! wohoooo
Z Wroclawia do granicy w doborowym towarzystwie Tomka i Adeli :), tworcow przepozytywnego portalu pozytywne.com
Po drodze odwiedzamy Rzeszow, niczym Paryz poludniowo-wschodniej Polski, zapiera dech w piersiach ogromem, i przeokazalymi pomnikami ( na szczegolan uwage zasluguje najwiekszy na swiecie pomnik Waginy, zdjecie ponizej, )

Tomek podrzuca nas do granicy, Tomek kochamy cie, WE LOVE YOU TOMEK:), przywieziemy ci slonia, albo jaka , albo hmm cokolwiek zechcesz!!!

______________________________________________________________________________________________________________

TAKE OFF time , yeahhhhhhhh, we make the distance to the border with kind help of Tomek and Adela , bosses of pozytywne.com, positive thinking society. We take a look at Crakow and Rzeszow on the way and worth mentioning - Rzeszow is known as Paris of sout-eastern Poland and really realllly impresses visitors with gigantic monuments ( the bigest Vagina monuiment in the world - check the picture out). Shame we couln' t stay there longer!